Księgi rachunkowe spółek i osób fizycznych:
- opracowanie zasad polityki rachunkowości
- opracowanie zakładowego planu kont i jego wdrożenie
- dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej (łącznie z dekretowaniem dokumentów)
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych GUS
- sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
- sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi
- zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej
- sporządzanie przelewów dot. należności publicznoprawnych (ZUS, US)
- ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
- ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT
- sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US